Bådoptagning 2024

Optagning af både begynder onsdag d. 2. oktober og varer frem til torsdag d. 14. november.

Det bliver lige som sidste år; Både op til 5 tons på tirsdage og torsdage, og både op til 10 tons på onsdage – om formiddagen i Ny havn og om eftermiddagen i GL havn. Vejer din båd over 10 tons, skal du kontakte havnekontoret. Vi regner med at have én optagningsdag for både over 10 tons formodentligt en fredag ultimo oktober.
Du bestiller tid til optagning ved at kontakte havnekontoret pr. mail havn@dragoer.dk eller telefon 32891570 (10-12 på hverdage og torsdag eftermiddag 16-1730). Vi minder om, at bommen kan være låst til gruspladsen, når der er bådtransport på området, og vi frabeder os kørsel på gruspladsen i perioden. Biler der er parkeret på havneområdet til gene for bådoptagningen kan blive fjernet uden varsel.
Som udgangspunkt vil stativordningskontrakterne fra 2023/2024 blive overført til ordningen i år. Dog er det særdeles vigtigt, at I får givet meddelelse til havnekontoret hvis der har været de mindste ændringer i ejerskab, bådtype, bådstørrelse eller andet og hvis man har fået tildelt ny enten fast – eller midlertidig plads i år.